TAPPING - EFT
Od dnia 18.01.2009 stronę odwiedzono
 213532   razy.

http://amix.org.pl

Pozbywamy się obciążeń

Życie może być piękne i takie jest w istocie, gdyby nie to, że: boimy się, nie potrafimy, nie umiemy, nie chcemy, wstydzimy się, mamy poczucie winy i pamiętamy...głównie te wszystkie wydarzenia, o które mamy żal do siebie, innych albo ogólnie do życia. taniec w chmurach

A przecież ŻYCIE może być tańcem...wolnością...wyborem...


Zasługujemy na to :)




Przepis na Pogodę Ducha

(dla osób, które wiedzą jak stosować EFT)

1. Zrób listę wszystkich wyraźnie zapamiętanych /minimum 50/ niemiłych zdarzeń, jakie miały miejsce w Twoim życiu, nawet te, które zdają się nie powodować już żadnego dyskomfortu.

2. Nadaj każdemu zdarzeniu „tytuł” np. „tato uderzył mnie w kuchni”, „mama nakrzyczała na mnie, że zgubiłem klucze”, „kolega powiedział mi, że jestem głupi”.

3. Nie oceniaj czy osoby biorące udział w wydarzeniach miały rację czy nie. Niech to będzie tylko zbiór faktów.

4. Oznacz np. na czerwono te, które są dla Ciebie najbardziej niemiłe.

5. Zacznij stosować EFT do każdego zapisanego zdarzenia zaczynając od tych oznaczonych.

- wybierz zdarzenie, nad którym chcesz pracować

- wróć do niego wspomnieniem i obserwuj co czujesz i w jakim natężeniu (możesz posłużyć się skalą 1-10 w celu oznaczenia natężenia, gdzie 0 oznacza – nic nie czuję, a 10-nie wytrzymam)

-opukaj wszystkie punkty wg „podstawowej receptury” G. Craiga

-zatrzymaj się przy każdym zdarzeniu tak długo, dopóki nie zostanie rozwiązane (na skali poziom 0 )

- jeśli nie możesz określić poziomu intensywności w skali od 0 do 10 odnośnie któregoś zdarzenia, wtedy załóż, że tłumisz go i zastosuj dziesięć pełnych rund EFT z każdej strony z jakiej potrafisz na to zdarzenie spojrzeć. To daje duże szanse, na jego rozwiązanie.

6. Pracuj codziennie nad przynajmniej jednym zdarzeniem.

7. Co jakiś czas sprawdź te zdarzenia, nad którymi już pracowałeś i oceń ich intensywność. Jeżeli nie jest - 0, może to oznaczać, że pojawił się jakiś iny aspekt w tym temacie.

8. Zauważaj każdą najmniejszą poprawę i notuj te rzeczy, ponieważ dopóki nie będziesz tego robić, proces jakiemu się poddajesz może wydawać się tak subtelny, że go nie zauważysz. Możesz nawet przerwać pracę nad sobą mówiąc “Już dobrze, to już więcej nie stanowi dla mnie w ogóle problemu.”

Po pewnym czasie stosowania „przepisu na pogodę ducha” zauważysz znaczną poprawę Twego nastroju na co dzień, wzrost odporności, lepsze relacje z ludźmi i samym sobą, wzrost pewności siebie, łatwiejsze rozwiązywanie problemów.


("Przepis na pogodę ducha" opracowano na podstawie Podręcznika EFT G. Craiga w tłumaczeniu A. Bakalarza)






© by Aleksandra Kowalska, 2009